We zijn het nieuwe jaar goed begonnen!
Op oudjaarsdag bakte ik uiteraard traditioneel wafels. π

Tijdens het rusten van het deeg maakten Richard en ik van de gelegenheid gebruik om zijn zolder grondig uit te mesten en opnieuw in te delen. In het kader van: het oude eruit en het nieuwe erin!
Begin van de avond reden wij en de wafels naar Marcel en Irene, vrienden van Richard in Kaatsheuvel, waar hij normaal gesproken oud en nieuw mee doorbrengt. Vorig jaar was hij aangesloten bij ons Heksengodinnengroepje, dus nu was het weer hun beurt. π
We hebben er met nog een aantal mensen uit zijn vriendenkring lekker gegourmet, spelletjes gespeeld (“Aye dark overlord” is een aanrader voor mijn mede-LARPers! π) en gekletst. Om 12 uur ‘s nachts heeft Richard daadwerkelijk nog even doedelzak gespeeld om de buurtbewoners de boze geesten te helpen verjagen. π

Uiteraard sliepen we vanochtend lekker lang uit, om daarna verder te gaan met de woningopruiming. De bedoeling was eigenlijk om alleen nog even een kast van zolder om te wisselen met eentje op de eerste verdieping, maar we waren dermate enthousiast bezig dat we ook gelijk zijn werkkamer volledig hebben uitgemest en heringedeeld. Zo, dat ruimt op! Wij beginnen het jaar met een frisse start! π