Ik ben overgestapt van de ING naar de ASN, want: beter voor de wereld. Naast dat je dan je rekeningnummer bij allerlei instanties moet wijzigen, is het ook handig om je familie van je nieuwe rekeningnummer op de hoogte te stellen. Dus stuurde ik mijn ouders en Zwusje gisteren een mailtje met het nieuwe nummer van mijn bankrekening en het verzoek hun adresboek te updaten.
Vanochtend zag ik het volgende mailtje van Zwusje in mijn mailbox:

Haha, grapjas… Maar hee, een appje kan ik natuurlijk wel sturen. 😈

Diezelfde ochtend postte ze een screenshot van dat bericht in de familie appgroep en kreeg ik niet veel later een telefoontje van Zwusje. Was ik misschien gehackt? 🙊😂
Ik legde uit dat het een grapje was en we hebben er smakelijk om gelachen.
Vervolgens kreeg ik een appje van mijn moeder: Of ik wel écht een nieuw rekeningnummer had, wilde ze even checken? Okee, de grap was dus duidelijk geslaagd én uit de hand gelopen 🤣
Zojuist logde ik in en zag ik het volgende op mijn nieuwe rekeningafschrift staan:

Ik hou van onze familiehumor! 😂🤣😂
(En erg goed dat ze het beiden voor de zekerheid toch even checkten! 😃👍)