Ongedurig

Al om 4 uur werden we door de baas naar huis gestuurd, om thuis lekker kerstavond te kunnen vieren.

Nu zit ik thuis. En weet ik niet zo goed wat ik moet doen.

Ik hoorde / las van een aantal mensen dat ze zich enigszins overvallen voelen door kerstmis. Dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Ik ben er nog helemaal niet klaar voor. Zojuist bedacht ik me dat het jurkje dat ik met kerst aan wil, nog in de wasmand ligt. En om de een of andere reden heb ik er helemaal niet aan gedacht om kerstkransjes en amandelstaaf in huis te halen. Ik associeer sfeer altijd met eten (heel slecht ja), dus zo zonder kerstsnacks is het al helemaal een kale boel.

Knus bij (schoon)familie zitten begint pas morgen. Dus wat te doen om van kerstavond iets te maken?

Ik ben momenteel maar een beetje aan het ronddrentelen (waarmee ik Mark, die al de hele dag heeft zitten chillen op de bank, tot waanzin drijf). Mijn to-do-lijstje bood niet veel soelaas (tafel schuren en kastje timmeren doe je beter met hogere temperaturen buiten), dus heb ik een tweede wave ‘versier het huis met kerstzooi’ gedaan, om zo nog een beetje in de sfeer te komen. Nu is onze takken-lamp ook behangen met ballen. Had ik sowieso eerder op moeten komen.

kerstlamp

Zucht. En nu?

Eens kijken of er een of andere zoetsappige kerstfilm op tv is.

2 comments

  1. Barbara says:

    hallo,
    ik zag de foto van jouw takkenbossenlamp en vond hem erg mooi.
    waar heb je hem gekocht (zonder ballen natuurlijk) en hoe duur was hij?
    ik ben al een tijdje op zoek naar zo’n lamp.
    zou je me een e-mailtje willen sturen met de naam van de winkel?

    merci
    barbara

  2. hugo says:

    Beste Barbara
    Ik weet niet of je geslaagd bent in het vinden van een lamp takken lamp
    maar we hebben er nog 1 te koop bij interesse kan ik je foto;s mailen
    mvg hugo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.